قیمت گوشی M14 امروز (۱۸ اسفند)+ مشخصات Samsung Galaxy M14 4G

گوشی گلکسی m14 سامسونگ، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه ای است که به تازگی از آن رونمایی شده و قیمت آن مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، سامسونگ از گوشی جدید گلکسی M14 رونمایی کرد. این گوشی اکنون در بازار هند برای خرید در دسترس است و قیمت آن به‌دلیل اینکه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، ارزان‌تر از گلکسی F15 5G است که چندی پیش عرضه شد.

مشخصات گوشی گلکسی M14 4G

این گوشی از صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچ PLS LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در پنل جلویی این گوشی ناچ قطره‌ای برای جای‌گرفتن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی نیز، دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو به‌چشم می‌خورد. هر دو دوربین اصلی جلو و عقب می‌توانند ویدئوهای Full HD را با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کنند.

گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی M14 4G از ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی و پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد. این گوشی با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و تنها دو به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد؛ البته به‌روزرسانی‌های امنیتی برای چهار سال برای آن منتشر خواهد شد. ابعاد این گوشی ۱۶۸ در ۷۸ در ۹ میلی‌متر و وزنش ۱۹۴ گرم است.

از دیگر مشخصات گلکسی M14 4G می‌توان به حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با کلید پاور، GPS، اسلات برای دو سیم‌کارت، شبکه 4G/3G/2G، وای‌فای ۵، بلوتوث 5.2، GPS، پورت USB Type-C 2.0 و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

قیمت گوشی M14 امروز (۱۸ اسفند)+ مشخصات Samsung Galaxy M14 4G

باتری گوشی گلکسی M14 4G

انرژی لازم برای کار با گوشی میان‌رده جدید سامسونگ را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات تأمین می‌کند.

قیمت گوشی گلکسی M14 4G

قیمت مدل پایه گلکسی M14 4G با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۸,۴۹۹ روپیه (معادل ۱۰۲ دلار و ۶,۲۴۶,۷۶۵ تومان) است. نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز باقیمت ۱۱,۴۹۹ روپیه (معادل ۱۳۸ دلار و ۸,۴۵۱,۷۶۵ تومان) فروخته می‌شود.

این گوشی هم‌اکنون ازطریق Amazon.in در دو رنگ آبی یخی (Arctic Blue) و آبی یاقوتی (Sapphire Blue) در دسترس قرار دارد.

در پایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که گلکسی M14 4G احتمالاً به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت خواهد کرد؛ بااین‌حال، از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی موجود در این رابط کاربری بهره‌مند نخواهد شد.

کد خبر 734285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.