می‌خواهم از پیروزی مقابل سپاهان لذت ببرم / کسب سه‌امتیاز از سپاهان کار بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: خداروشکر توپ‌های‌مان به گل تبدیل شد و سه امتیاز بزرگی که کار هر تیمی نیست را از سپاهان بگیریم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا عنایتی شامگاه امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در کنفرانس‌خبری پس از بازی تیم فوتبال پیکان تهران مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به مجموعه سپاهان و بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. چندین بازی نتایج مناسبی نگرفته بودیم و خوشبختانه امروز از فرصت‌های‌مان استفاده کردیم. شخصیت تیمی به ما برگشت و شاگردانم با جان و دل بازی کرده و مزد زحمات‌شان را گرفتند. خداروشکر توپ‌های‌مان به گل تبدیل شد و سه امتیاز بزرگی که کار هر تیمی نیست را از سپاهان بگیریم‌.

وی افزود: دوستانی که آمار می‌دهند باید به جایگاه و شرایط هم نگاه کنند. تیم‌های خوبی تحویل گرفته بودم اما با ذهنیت و تفکراتی که داشتیم هماهنگ نشده بود. آمار و ارقام برای من اهمیتی ندارد و می‌خواهم از پیروزی امروز لذت ببرم. پیکان باشخصیت‌تری خواهید دید و من به بازیکنانم هم ایمان داشتم. چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌شود اما بازیکنان من مزد انگیزه‌شان را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی داریم و امروز استعدادهای آینده فوتبال را در زمین داشتیم‌. همان‌طور که خیلی از ستاره‌ها از پیکان شناخته می‌شوند. وقتی یک تیم در اصفهان از سپاهان گل زودهنگام می‌خورد بازگشت به بازی سخت می‌شود. شرایط پیش نرفت و از بازیکن باتجربه‌ترمان استفاده کردیم. در فوتبال تعویض‌ها حسن یا بدی مربیان را مشخص می‌کند و همه

رضا عنایتی در پایان گفت: همان‌طور که کارشناسان قبلی گل‌های ما را تائید کردند امروز هم فکر می‌کنم داوران بازی عملکرد خوبی داشتند. نه اینکه بازی را بردیم بگویم بلکه واقعاً خوب بودند و کارشناسان هم در ادامه درخصوص تصمیمات کوبل‌داوری بازی امروز هستند.

کد خبر 734264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.