مشارکت ۸۵ درصدی سمیرم در انتخابات

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: مردم واجد شرایط سمیرم ۵۳ هزار نفر بودند که ۴۳ هزار نفر آنها پای صندوق‌های رأی رفتند و در انتخابات مشارکت ۸۵ درصدی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه ۱۸ اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، اظهار کرد: شهرستان سمیرم با حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات بر قله اصفهان ایستاد و این برای مردم و مسؤلان شهرستان سمیرم افتخار است.

وی افزود: انتخاباتی که از یک سال پیش به ما گفته بودند با مشارکت ۱۸ یا ۲۰ درصد است ولی امروز همین‌ها چشم باز کنند و عنایت خداوند و امام زمان را ببینند؛ غیرت و قلوب این مردم که با تمام مشکلات اقتصادی، هجمه‌ها و تهدیدها ایستادند و مردم غیرتمند سمیرم با مشارکت ۸۵ درصدی در ذهن دشمنان زد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: خوشا به حال شما مردمی که یک بار در ۲۲ بهمن و بار دیگر در ۱۱ اسفند تأیید امام و رهبر خود را گرفتید.

وی عنوان کرد: مردم واجد شرایط سمیرم ۵۳ هزار نفر بودند که ۴۳ هزار نفر آنها پای صندوق‌های رأی رفتند و در انتخابات مشارکت ۸۵ درصدی داشتند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز نزدیک ۳۰ هزار و ۸۱ نفر رأی دادند که این آمار خیلی عجیبی است.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: این آمار بار مسئولیت من امام جمعه، فرماندار و مسؤولان شهرستان را سنگین‌تر می‌کند و مسؤولان استانی و کشوری باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند که قطعاً دارند؛ مردم قدم خود را برداشتند و امروز نوبت مسؤولان است که کم و کاست و کمبودهای شهرستان را ببینند.

وی اضافه کرد: ایام درختکاری را پشت سر گذاشتیم و با اینکه منابع طبیعی شهرستان سمیرم خوب است ولی برای حفظ، احیا و تکثیر آن تلاش کنیم و تعهد کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال را همه با هم بسیج شویم و با همکاری هم اجرا کنیم تا نسل آینده هم بتوانند از طبیعت استفاده کنند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به فرارسیدن روز ۲۰ اسفند روز شهید ادامه داد: این نشان از دید باز امام است که برای خدمت به عزیزان مجاهد و ایثارگر این روز را نامگذاری و نهاد بنیاد شهید را تأسیس کرد و بنیاد شهید هم با اینکه طرح تکریم خانواده شهدا را در دستور کار دارم باید بیشتر به این امر بپردازد.

کد خبر 734224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.