ائمه جمعه تمامی افراد را با سلایق مختلف پذیرا هستند

‌امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: خط و ربط امام جمعه و استراتژی کاری آن را شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه تعیین می‌کند و ما از تمامی افراد و همه سلایق استقبال می کنیم و در دفتر امام جمعه به روی همه باز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان، ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات پاک و سالمی برگزار شد و در مجلس شورای اسلامی افراد جدیدی انتخاب شدند که امیدواریم نیروهای جدید با همراهی نمایندگان با تجربه‌ای که در مجلس حضور دارند بتوانند معضلات و مسائل موجود در کشور را حل کنند.

وی با بیان این‌که در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان فرد جدیدی برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد افزود: این انتخاب جدید نباید به معنی شکست نماینده فعلی قلمداد شود، صحنه دنیا این‌گونه است و آمد و رفت افراد عادی است؛ فلذا باید این موضوع پذیرفته شود.

امام جمعه دهاقان عنوان کرد: انتقاداتی و مواضعی را در مسائل کاری به نماینده مردم در مجلس یازدهم داشتیم اما رضایت توهین را نه تنها به نماینده فعلی بلکه به هیچیک از افراد نمی‌دهیم.

رضوانی ادامه داد: خط و ربط امام جمعه و استراتژی کاری آن را شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تعیین می‌کند، ما از تمامی افراد و همه سلایق استقبال می‌کنیم و در دفتر امام جمعه بر روی همه باز است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: مسئولین و هیئت‌امنای مساجد، برای ماه مبارک رمضان آماده شوند و مساجد را غبار روبی کنند، نیاز است برنامه‌های متنوعی در مساجد در طول این ماه تدوین و زمینه حضور پرشور مردم در مساجد و لیالی قدر فراهم شود.

امام جمعه دهاقان همچنین با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه افزود: کشتار مردم در ابتدا به وسیله تسلیحات بود، اکنون شاهد این هستیم که تحریم غذایی، دارویی و نبود مکان امن خصوصی برای خواب و استراحت موجب سلب آسایش افراد شده و این مسأله غیر قابل تحمل است.

رضوانی ضمن تبریک هفته منابع طبیعی گفت: از عملکرد اداره منابع طبیعی شهرستان قدردانی می‌کنیم که فعالیت‌های خود را در نماز جمعه نیز ارائه کردند، همه ما وظیفه داریم در حفظ منابع طبیعی و دفاع از آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن همدلی توسط کمیته امداد گفت: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و عید نوروز انتظار داریم افرادی که می‌توانند در حد توان نیازمندان را یاری دهند.

امام جمعه دهاقان خاطرنشان کرد: با توجه به رخداد سیل در منطقه سیستان و بلوچستان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان جمع‌آوری و اهدا خواهد شد.

کد خبر 734223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.