ایستادگی مردم غزه جهانیان را حیرت‌زده کرده است

امام جمعه موقت بجنورد ایستادگی مردم غزه علیه جنایات رژیم صهیونیستی را موجب حیرت جهانیان دانست و گفت: همین امر باعث شده است مردم جهان پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی امروز _ جمعه هجدهم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ایستادگی و صبوری مردم مظلوم غزه، جهان را حیرت زده کرده است و مردم در کشورهای مختلف در اعتراض به جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه، پرچم فلسطین را به اهتزاز در آورده‌اند.

وی افزود: به فرموده حضرت امام (ره) جنگ استکبار با نظام جمهوری به این دلیل است که ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا به این نتیجه رسیدند که انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها فرق اساسی دارد و رمز پیروزی آن اسلام راستین است.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: آنان از صدور انقلاب در وحشت هستند و اساس دشمنی آمریکا و صهیونیست‌ها، اسلام راستین است به گونه‌ای که آن‌ها نابودی خود را در تقویت اسلام می‌بینند.

موسوی جاجرمی گفت: استکبار نه تنها با اسلام در ستیز است بلکه ایران ستیزی هم در استکبار وجود دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور پیروزمندانه مردم در انتخابات افزود: مردم جهادگونه در انتخابات حاضر شده و جانانه به رهبر خود لبیک گفته و دشمن را شکست دادند.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: دشمن امید داشت مردم ما مشارکت مناسبی در این انتخابات نداشته باشند اما مردم ما با وجود مشکلات اقتصادی در این رویداد شرکت کردند و در این آزمون سربلند شدند.

کد خبر 734221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.