دهاقانی‌ها بیش از ۸ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهاقان از پرداخت ۸۸۴ میلیون تومان صدقه توسط دهاقانی‌ها در سال جاری خبر دادو گفت: این مبالغ در بخش‌های درمانی، تحصیلی، عمرانی، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی نیازمندان توزیع شده است.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: دهاقانی‌ها در ۱۱ ماه اول سال جاری بالغ بر ۸۸۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ترویج فرهنگ انفاق، احسان، صدقات، زکات و اکرام یکی از برنامه‌های کمیته امداد، در کنار خدمات قابل ارائه به نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهاقان عنوان کرد: در شهرستان دهاقان ۴ هزار و ۹۱۵ مشترک از کمیته امداد، صندوق صدقات خانگی دریافت کرده‌اند و ماهیانه مبالغی را به عنوان صدقه پرداخت می‌کنند.

میرزایی با بیان اینکه ریالی از صدقات صرف مصارف هزینه‌های جاری امداد مانند آب، برق، گاز، حقوق و مزایا و سایر هزینه‌ها نمی‌شود، ادامه داد: تمامی کمک‌ها در بخش‌های درمانی، تحصیلی، عمرانی، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمرکز پرداخت غیر حضوری صدقه، برای کلیه مشترکین لیبل‌های پرداخت از طریق بارکد خوان نصب شده و مشترکین می‌توانند از طریق گوشی موبایل نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در شهرستان دهاقان هزار و ۷۸۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

کد خبر 734217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.