تمام هم و غم مسئولان رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: باید تمام هم و غم مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد تا مردم شیرینی عدالت را در نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی بچشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه، هجدهم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه در نزد خدا بهترین ماه است و برترین اعمال در این ماه ترک گناه است و هدف از روزه گرفتن رسیدن به گوهر ارزشمند تقوا است.

وی با بیان اینکه نخستین ویژگی ماه مبارک رمضان نزول قرآن است که برای تقویت بشر نازل شد، افزود: دومین ویژگی این ماه روزه گرفتن و قرآن خوانی است، روحانیون در سخنرانی‌ها محور سخن را شرح قرآن و معارف قرآنی قرار دهند.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، حرمت روزه‌داری در ملاعام نگه داشته شود، مجوزی برای روزه خواری در ملاعام نیست، بیمار یا مسافر هم حق روزه‌خواری در ملاعام ندارد.

کرامتی با تاکید به دستگاه‌های مربوطه در اجرای محدودیت فعالیت رستوران‌ها و کسبه‌ها، افزود: به منکرات روزه خواری تذکر داده شود و در صورت نیاز به دستگاه‌های قضائی گزارش داده شود.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: علی‌رغم جنگ رسانه دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات، اما حضور مردم قابل قبول بود.

امام‌جمعه گلپایگان تاکید کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم با عمل به وظایف قانونی اشکالات حوزه اجرایی و تقنینی را برطرف کنند تا روال زندگی مردم یک روال معقول و متعارف باشد و با کمترین دغدغه زندگی کنند.

کرامتی افزود: نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها موفق عمل کرده است، بنابراین در عرصه اقتصادی نیز اگر به مانند رئیس جمهور تلاش گسترده و مضاعف و جهادی صورت گیرد توفیقات روزافزون حاصل می‌شود.

وی افزود: باید تمام هم و غم مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد تا مردم شیرینی عدالت را در نظام جمهوری اسلامی به معنای حقیقی و واقعی بچشند.

کد خبر 734215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.