رئیس‌جمهور برای هشتمین‌بار به خوزستان سفر کرد

رئیس‌جمهور صبح امروز جمعه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _جمعه هجدهم اسفند_ به منظور بهره‌برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

بازدید از طرح توسعه آبیاری زیرسطحی در کشت و صنعت‌های خوزستان، دیدار با مردم ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه‌ها و همچنین بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به خوزستان است.

افتتاح طرح‌های پتروشیمی، بیمارستان بندر امام خمینی، افتتاح متمرکز چند طرح وزارت نیرو در حوزه آبرسانی و شبکه فاضلاب در منطقه دارخوین و برخی طرح‌های دیگر با حضور وزرا یا به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به خوزستان است.

رئیس‌جمهور همچنین قرار است با سفر به مناطق عملیاتی در میان کاروان‌های راهیان نور حاضر شود؛ آیت الله رئیس پیش از این در هفتم اردیبهشت امسال برای هفتمین بار در طول دولت سیزدهم به این استان سفر کرده بود.

کد خبر 734147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.