تامین کالاهای تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار و سایر کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان کردستان تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پوریا شهسواری اظهار کرد: اقلام اساسی تنظیم بازار و سایر کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان تأمین شده و در حال توزیع شهرستانی است.

وی افزود: با رکورد جوجه‌ریزی که در بهمن ماه در استان اتفاق افتاد، هیچ‌گونه کمبودی در تأمین و توزیع گوشت مرغ وجود نداریم.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه ۱۰۰۰ تن کالاهای تنظیم بازاری شامل برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد به استان تخصیص یافته است، افزود: این اقلام در نمایشگاه‌های بهاره و سطح بازار از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر مباشرین معتمد توزیع خواهد شد.

شهسواری همچنین از برپایی غرفه‌های عرضه میوه شب عید برای توزیع ۴۵۰ تن سیب و پرتقال و ۲۰ تن خرما با همکاری شهرداری‌های سطح استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از اوایل هفته آینده اقدام به برپایی این غرفه‌ها خواهد شد.

کد خبر 734126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.