خلاصه بازی صنعت نفت و نساجی + فیلم

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و نساجی قائمشهر با نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند، این در حالی است که سه امتیاز مهم خارج از خانه در دسترس نساجی قرار داشت اما اشتباه علیرضا رضایی در دقایق پایانی مسابقه رویاهای آن‌ها را نقش بر آب کرد.

جریان مسابقه در طول نود دقیقه با برتری نسبی نساجی همراه بود و آنها در نیمه اول روی اشتباه عرفان قهرمانی به گل رسیدند و در ادامه مسابقه هم چندین موقعیت خوب گلزنی از دست دادند تا اختلاف به دو گل نرسد، تلاش‌های صنعت‌نفت آبادان راه به جایی نبرد و در طول ۹۰ دقیقه نتوانستند دروازه نساجی را باز کنند.

در زمانی که بازیکنان و کادرفنی نساجی آماده گرفتن جشن پیروزی بودند، توپی که از میانه میدان به داخل محوطه نساجی ارسال شده بود و مزاحمتی هم روی دروازه‌بان نساجی نبود، گلر این تیم علیرضا رضایی سعی داشت توپ را با سینه کنترل کند و وقت باقی‌مانده را به این شکل تلف کند، اما به شکلی عجیب توپ از بین پاهای او عبور کرد و به گل تساوی صنعت نفت آبادان تبدیل شد.

با نتیجه‌ای که در این مسابقه به دست آمد، استقلال خوزستان با انگیزه مضاعف مقابل همنام تهرانی به میدان خواهد رفت و تلاش می‌کند تا فاصله را با قعر جدول بیشتر کند.

خلاصه‌بازی صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران

کد خبر 734117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.