بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک داریم

مربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم‌ آلومینیوم اراک از نظر هجومی و دفاعی ساختار خوبی دارد و به همین خاطر فردا بازی سختی را مقابل این تیم داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهرداد کریمیان امشب _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم‌های مجتبی حسینی از نظر هجومی و دفاعی ساختار خوبی دارند و به همین خاطر فردا بازی سختی را مقابل تیم اراک داریم، زیرا از کادر فنی و سرمربی خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: باوجود اینکه فاصله بین دیدار گذشته با این دیدار بسیار کم بوده، اما تمرینات خوبی را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم بازیکنان بتوانند تفکرات آقای دقیقی را فردا در زمین مسابقه اجرا کنند.

مربی شمس‌آذر با اشاره به اینکه مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم، تصریح کرد: از هواداران تقاضا داریم همانند نیم فصل اول مسابقات در بازی فردا نیز با حضور خود باعث دلگرمی تیم شمس آذر باشند.

کریمیان در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا در دیدار فردا نیز همانند بازی‌های گذشته شمس آذر تیمی سراسر هجومی است، گفت: تاکتیک شمس آذر همواره فوتبال تماشاگرپسند و هجومی بوده و سعی کردیم تا جایی که ممکن است ایرادها را برطرف کرده و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم به مرور زمان بازیکنان جدید نیز بتوانند با تیم هماهنگ شوند و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به موفقیت شمس‌آذر کمک کنند.

کد خبر 734112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.