آغاز فعالیت سی‌اُمین  مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و از آغاز فعالیت ۳۰ٱمین مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل آوری بعد از ظهر _پنجشنبه هفدهم اسفند _ در نشستی با رئیس اداره توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، معاون سیاسی انتظامی استانداری کرمانشاه و جمعی از خیرین نیک‌اندیش که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی مانند افزایش اعتیاد به مواد مخدر، افزایش سرقت، جرم‌های خشن و ناامنی در جامعه ناشی از اعتیاد به مواد مخدر بوده که به صورت زنجیروار و در امتداد یکدیگر ایجاد می‌شوند.

وی از آغاز به کار ۳۰ٱ مین مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور در کرمانشاه خبر داد و افزود: آغاز این فعالیت باعث می‌شود غبار غم‌انگیز و خانمانسوز اعتیاد به مواد مخدر در حد زیادی از چهره جامعه زدوده شود و رایحه امنیت و آرامش و توسعه روح آن را شادمان کند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بر نقش تأثیرگذار خیرین در جهاد مدرسه سازی در کشور اشاره و تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز به کمک دولت و جامعه شتافتند و توانستند معضل مدارس کپری، کانکسی و فرسوده را در کشور با ساخت مدارس جدید به فرصتی برای رشد و بالندگی ایران اسلامی تبدیل کنند.

وی ادامه داد: خیر مدرسه ساز امروزه هم می‌توانند با نیت و اقدام‌های خیرخواهانه شأن در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیز نقش آفرینی کنند و برای بهبود و حفظ سلامت اجتماعی و روانی جامعه کمک کنند.

گل آوری خاطرنشان کرد: تشکیل و آغاز به کار مجمع خیرین یاریگران زندگی استان کرمانشاه تجلی روحیه نوع دوستی و خیرخواهی خیرین خیراندیش برای کسب رضای خداوند و خدمت به آحاد جامعه است تا با همکاری و همدلی همدیگر بتوانیم افق‌های پیش روی ایرانمان را به سمت توسعه و پیشرفت رهنمون شویم.

به گزارش ایمنا در این نشست چهل نفر به عنوان هیئت امنای مجمع خیرین یاریگران زندگی استان کرمانشاه انتخاب شدند و سپس با برگزاری انتخابات هفت نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره، ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی‌البدل برگزیده شدند.

کد خبر 734107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.