بازگشت گاندوها به مدار پیروزی/ مس حریف کاله نشد + جدول

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر بسکتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر بسکتبال امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند _ با پیگیری شش دیدار برگزار شد.

ذوب‌آهن ۸۱ _ پالایش نفت آبادان ۷۴

در نخستین دیدار هفته، تیم پالایش نفت آبادان میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۷۴ بر ۸۱ مغلوب گاندوهای اصفهانی شد. رسول مظفری با ۲۰ امتیاز، هفت ریباند، سه پاس گل و کارایی ۱۹ بهترین بازیکن این جدال بود.

طبیعت ۸۴ _ لیموندیس ۷۰

در دیگر دیدار این هفته، تیم‌های طبیعت تهران و لیموندیس شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده پایتخت با نتیجه ۸۴ بر ۷۰ به پیروزی رسید. جردن استیونز در این دیدار با ۴۱ امتیاز، یک ریباند، چهار پاس گل و کارایی ۳۴ عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

بازگشت گاندوها به مدار پیروزی/ مس حریف کاله نشد + جدول

کاله ۹۴ _ مس رفسنجان ۴۶

در سومین تقابل هفته تیم کاله به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه ۹۴ بر ۴۶ به برتری رسید. در این جدال نیز متین آقاجانپور با ۲۱ امتیاز، هفت ریباند، دو پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان ۸۷ _ آورتای ساری ۷۵

در چهارمین مسابقه هفته آورتای ساری مقابل شهرداری گرگان قرار گرفت و با نتیجه ۸۷ بر ۷۵ مغلوب شد. ویل چری در این بازی با ۲۹ امتیاز، چهار ریباند، چهار پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.

بازگشت گاندوها به مدار پیروزی/ مس حریف کاله نشد + جدول

فولاد هرمزگان ۷۴ _ مس کرمان ۶۴

مس کرمان نیز در این هفته مهمان تیم فولاد هرمزگان بود و در این دیدار با نتیجه ۶۴ بر ۷۴ مغلوب حریف خود شد. مارکو پروویچ در این بازی با ۲۵ امتیاز، هشت ریباند، یک توپ‌ربایی و کارایی ۲۹ به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

مهرام ۹۰ _ رعد پدافند ۸۳

در آخرین دیدار هفته بیست‌ویکم، تیم‌های رعد پدافند هوایی و مهرام به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده پایتخت با برتری ۹۰ بر ۸۳ از سد حریف خود گذشت. محمد جمشیدی با ۳۸ امتیاز، ۱۰ پاس گل، یک بلاک و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

جدول لیگ برتر بسکتبال پس از پایان هفته بیست‌ویکم

بازگشت گاندوها به مدار پیروزی/ مس حریف کاله نشد + جدول

کد خبر 734095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.