فرزندان فوتبالیست‌ها با فشار رسانه‌ها نابود می‌شوند / نباید ساعت بازی‌های لیگ تغییر کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فرزندان فوتبالیست‌ها با دیدگاه رسانه‌ها بازیکن نمی‌شوند و به‌نظر من این قشر مظلوم هستند و اگر استعداد هم داشته باشند با انتقاد بی‌رحمانه‌ای که رسانه‌ها مطرح می‌کنند نابود می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا عنایتی شامگاه امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان تهران مقابل سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانیم با چه تیم قدرتمندی بازی داریم. در لیگ قهرمانان آسیا تنها نماینده ایران در مرحله حذفی بود و با بدشانسی نتوانست از سد الهلال عبور کند اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. مقابل تیمی بازی داریم که ساختار حرفه‌ای و بازیکنان بین‌المللی است.

وی افزود: به‌دنبال شرایط خوب در جدول هستیم. داستان خاصی داریم و روی اشتباهات داوری امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و امیدوارم فردا از بابت قضاوت خوب داوران تشکر کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهند ظرفیت اخلاقی و فنی‌شان را می‌دانم. بازی‌های مالکانه و شرایط گلزنی زیادی داریم اما روی خوش فوتبال به‌سمت تیم‌مان نیامده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: از لحاظ روحی‌وروانی سعی در آماده کردن بچه‌ها داشتیم. سپاهان حرفه‌ای است و بچه‌های ما می‌دانند مقابل تیمی همچون سپاهان با انگیزه کم تنبیه می‌شوید. مطمئناً فردا بازی خوبی از سمت بازیکنان پیکان خواهید دید و انشالله شرایط به‌سود تیم ما پیش برود.

رضا عنایتی خاطرنشان کرد: تغییر ساعت بازی غافلگیرمان کرد، مشکلات بلیت هواپیما، رزرو هتل، برنامه تیم و سایر موارد وجود دارد و من‌هم در پرواز فهمیدم که ساعت بازی تغییر کرده است که این اتفاقات ناهماهنگی‌هایی به‌وجود می‌آید نه اینکه به یکباره ساعت بازی تغییر کند. یا ساعتی از سوی سازمان‌لیگ اعلام نشود یا همان بماند. در هر صورت ما از هر تصمیمی که می‌گیرند اطاعت می‌کنیم.

وی افزود: تمرینات زیادی داشته‌ایم، پنج گل در سه بازی آمار بدی نیست و موقعیت‌های زیادی داریم که توقع دارم با تمرکز بالاتر بازی کنیم. شرایط جدولی استرس‌زا است و به این موضوع امیدوار هستم که بهتر می‌شویم. ضعف گلزنی در جهان خصوصاً ایران وجود دارد که اتفاق خوبی نیست. بحث توجه به فوتبال پایه جایگاهی ندارد و اگر بازیکنان از سنین پایه تعلیم نبینند این مشکلات ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: کسانی که فوتبالیست بودند و در فوتبال یه جایگاهی رسیدند انتقادات زیادی به پسران‌شان از سوی رسانه‌ها وجود دارد. فرزندان فوتبالیست‌ها با این دیدگاه بازیکن نمی‌شوند و به‌نظر من این قشر مظلوم هستند و اگر استعداد هم داشته باشند با انتقاد بی‌رحمانه‌ای که رسانه‌ها مطرح می‌کنند نابود می‌شوند. البته که نمی‌دانستم پسرم به تیم ملی دانشجویان دعوت شده اما وی در استقلال جزو بهترین‌ها بوده و گل‌های زیادی به‌ثمر می‌رساند. اما در مجموع درباره آن نمی‌خواهم امروز خیلی صحبت کنم.

رضا عنایتی در پایان درخصوص مقایسه دو تیم سپاهان که وی در آن بازی می‌کرد و تیم فعلی گفت: آن تیم با تاریخ فوتبال غیرقابل مقایسه است و از بازی در آن تیم کیف می‌کردم. خیلی زود قهرمان شدیم. تیمی که مهره‌های ملی‌پوش و فوق‌العاده‌ای در آن بازی می‌کردند.

کد خبر 734094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.