سدهای فناوری در حوزه فضایی شکسته شده است

فرمانده هوافضای سپاه گفت: پیشرفت‌ها در حوزه‌ هوافضا به گونه‌ای است که ه خصوص در حوزه فضایی سدهای فناوری شکسته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پیشرفت‌های فضایی اظهار کرد: پیشرفت‌ها در حوزه هوافضا و موشکی مستمر است و به موقع خود اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما به خصوص در حوزه فضایی سدهای فناوری شکسته شده است و پیشرفت‌ها در این زمینه در آینده با سرعت بیشتر و موفقیت‌ها با فاصله کمتری ایجاد خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی با بیان این‌که «جوانان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند وآینده متعلق به آنان است» خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم آن‌چه در تاریخ انقلاب از دستآوردها و توانمندی‌ها شاهد بوده‌ایم به صورت عملی در برابر تبلیغاتی که باور جوانان ما را هدف گرفته است، به این عزیزان نشان دهیم. ما وظیفه آگاه‌سازی نسل آینده‌ای را داریم که اگر بخواهند صاحب مسئولیت شوند نسبت به گذشته آگاه و نسبت به آینده امیدوار باشند.

وی هم‌چنین درباره توسعه امکانات راهیان پیشرفت و امید در کشور با بیان این‌که «از سال گذشته در این زمینه اقدام شده است» خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی، آذربایجان، تهران، خوزستان، هرمزگان و کاشان این امر نهادینه شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمک دولت در صدد توسعه آن است، چون پرداختن به این موضوع ضرورتی است که مورد غفلت قرار گرفته و باید با جدیت دنبال شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 734076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.