مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید علیرضا مؤذن در بیرجند برگزار شد

پیکر مطهر شهید والامقام استواریکم «علیرضا مؤذن» مدافع امنیت خراسان جنوبی امروز ظهر تشییع و در زادگاهش بیرجند تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، این مراسم امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در محل هیأت ابوالفضلی (مصلای قدیم) بیرجند و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و عموم مردم شهیدپرور شهرستان بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین فاطمی در این مراسم در خصوص جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام به ایراد سخن پرداخت و گفت: با افتخار باید از نظام اسلامی دفاع کرد و در این راه خون و جان داد.

وی به جانفشانی شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و شهدایی که در مقابل برنامه‌های استکبار جهانی ایستادند و جان خود را از دست دادند اشاره کرد و ادامه داد: برنامه دشمن این است که اقتصاد کشور را به زانو در بیاورد و مردم را ناامید کند.

رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی مرکز آموزش محمد رسول الله (ص) بیرجند افزود: هر کجای دنیا جنایتی باشد زیر سلطه مستکبران و اسرائیل غاصبی است که داعش را به وجود آوردند.

به گزارش ایمنا، نیروهای جان برکف مرزبانی شامگاه سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه حین انجام مأموریت حفظ و حراست از مرز در منطقه مرزی چاه‌مگو با اشرار مسلح درگیر شدند که ستوان‌یکم علیرضا مؤذن در این عملیات به شهادت رسید و ستوان سوم طاهری از ناحیه دست و سرباز وظیفه نوری نیز از ناحیه کمر مجروح شدند.

شهید ستوان‌یکم علیرضا مؤذن، مجرد و اهل شهرستان بیرجند است.

حجت الاسلام سید محمد باقر اسدی بر پیکر این شهید مرزبانی نماز را اقامه کرد و پیکر شهید طی مراسمی باشکوه در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند آرام گرفت.

کد خبر 734073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.