آغاز نظارت ویژه بر بازار شب عید و ماه رمضان ۱۴۰۳ در کردستان

مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز و لزوم نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع، عرضه و فروش کالاها به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، نظارت ویژه استاندارد کردستان بر بازار شب عید و ماه رمضان ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان کردستان، محرم وزیری اظهار کرد: در راستای رسالت سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در کردستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کلیه فرآورده‌ای عرضه شده در سطح بازار توسط کارشناسان این اداره‌کل بازرسی خواهند شد، افزود: محورهای ارزیابی این طرح نیز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، فرودگاه‌ها، ترمینال‌های (پایانه‌های) اتوبوسرانی برون شهری، ایستگاه‌های قطار برون شهری، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالی‌شوئی و مراکز عرضه شیرینی و آجیل است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان از اصحاب رسانه خواست در اطلاع رسانی این طرح به عموم مردم و خدمات مشمول استاندارد و نحوه دریافت خدمات استاندارد به مردم، با این اداره‌کل همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 734071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.