رئیس جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی «اسعد فرهادی» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با حضور معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی و هنرمندان، امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ «اسعد فرهادی» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد و از خدمات ۱۲ ساله «امین مرادی» رئیس سابق حوزه هنری کردستان تجلیل به عمل آمد.

سعید لشکری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: وجب به وجب خاک استان کردستان مصداق رشادت‌های رزمندگانی است که از خانه‌هایشان تا پشت جیهه‌های نبرد و خط مقدم مجاهدت کردند.

وی افزود: مجاهدت‌های زیادی در این سرزمین صورت گرفته است که تاکنون روایت نشده و اکنون روایت کردن آن کار هنر را سخت کرده است.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز وظیفه ما حفظ و توسعه میراث معنوی دفاع مقدس است، گفت: ثروت بزرگ و غنی این دیار هنری است که در کردستان موج می‌زند و این میراث باید قدر نهاده شود.

لشکری اضافه کرد: اگر بخواهیم حوزه هنر رشد کند باید با پایگاه فکر و اندیشه همراه باشد تا کار با مایه و فاخری تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی حوزه هنری مردمی بودن آن است و این نهاد در خدمت فرهنگ و هنر است و نباید به مکان دیگری تبدیل شود و باید برای اهالی هنر باقی بماند.

به گزارش ایمنا، «اسعد فرهادی» رئیس جدید حوزه هنری کردستان، سوابقی همچون معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج، معاونت معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان و ریاست روابط عمومی و امور بین‌الملل و بازرسی شهرداری سنندج را در کارنامه دارد.

کد خبر 734060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.