لرستان از استان‌های پیشرو در زمینه آموزش‌های مهارتی است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: فنی و حرفه‌ای استان لرستان در اکثر شاخص‌ها، درآمدها، جشنواره شهید رجایی و سایر مقوله‌ها از استان‌های پیشرو در کشور است که این موفقیت‌ها و پویایی سازمانی مرهون زحمات کارشناسان و مدیران توانمند در این استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، امیر میمنت آبادی_ روز پنجشنبه هفدهم اسفند_ در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید فنی و حرفه‌ای لرستان اظهار کرد: خوشبختانه در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ تکالیف موضوعی از جمله درآمد، آورده مالی و پولی برای اجرای مأموریت‌های سازمان برای اولین بار در قانون تصویب شده که با اجرای این تکالیف با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی اقدامات زیر ساختی مثبتی صورت گرفته و ما به طرف تحول دیگری در این سازمان خواهیم رفت.

میمنت آبادی لازمه آموزش مؤثر را توجه دولت دانست و گفت: اجرای این قانون می‌طلبد که با انگیزه بیشتری اهداف و برنامه‌ها را دنبال کرد تا شاهد این تحول عظیم و تغییر اساسی در سطح کشور باشیم چرا که در سازمان فنی و حرفه‌ای سه فاکتور از جمله آموزش دهنده، تجهیزات و وجود کارگاه‌های بروز و توانمند با آخرین تکنولوژی‌های جدید و مواد مصرفی هنر جو بسیار مهم است تا شاهد تغییر زیر ساخت‌ها در این زمینه باشیم.

میمنت آبادی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای با داشتن ۱۳ هزار کارمند و کارشناس، بیش از ۶۵۰ مرکز و حدود ۵ هزار کارگاه فعال در سطح کشور دارد که با این قابلیت‌های بالا می‌توان ادعا کرد این سازمان یک سازمان اثربخش در حوزه آموزش و اشتغال است.

وی خاطرنشان نمود: فنی و حرفه‌ای استان لرستان در اکثر شاخص‌ها، درآمدها، جشنواره شهید رجایی و سایر مقوله‌ها از استان‌های پیشرو است که این موفقیت‌ها و پویایی سازمانی مرهون زحمات کارشناسان و مدیران توانمند در این استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: تصویب اساسنامه سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای کشور مهم‌ترین اقدام صورت گرفته دولت سیزدهم بوده است که انتظار می‌رود مدیران و کارشناسان و صاحبنظران حوزه فنی و آموزش با مطالعه این اساسنامه برای بالندگی آموزش در کشور به ما کمک کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای لرستان، تصریح نمود: حشمت‌الله معتمدی در طول ۲۶ ماه خدمت در لرستان منشأ خدمات بسیار خوبی در زمینه آموزش و فنی و حرفه‌ای بوده که امروز تودیع وی از سر ضعف نیست بلکه در ادامه روند تغییرات مدیریتی صورت گرفته و با توجه به بازخورد عملکردی مثبتی که در سطح لرستان داشته از ظرفیت وی در استان‌های دیگر استفاده خواهد شد.

کد خبر 734057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.