هنر، ابزاری موثر برای معرفی چهره‌های فاخر انقلاب در کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کردستان از جمله استان‌هایی است که این ظرفیت را دارد در قالب هنر به مفاخر خود بپردازد و از قاب و تصویر هنر، مفاخر انقلابی خود را معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کردستان که در سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، با بیان اینکه هنر یک اثر خارق‌العاده است که به صورت عادی خلق نمی‌شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن نیز این قاعده مستثنی نیست چراکه یک اثر فوق‌العاده فاخر هنری است.

وی با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی از هنر است، افزود: ملت ایران با یک حرکت که محصول مجاهدت و تلاش‌های شخصیت‌های بسیار بزرگی در جغرافیای اسلام است، این انقلاب را شکل دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شکل‌گیری انقلاب اسلامی را یک کار هنرمندانه دانست و گفت: این انتخاب به همت شیرمردان و شیر زنان شکل گرفته است.

رمضانی ادامه داد: دنیای استکبار فکر می‌کرد که می‌تواند در عرض چند ماه این انقلاب را ساقط کند اما سخت در اشتباه است، بنابراین رسالت بزرگی برعهده انقلاب و مسئولان آن است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب، تمدن‌سازی در کلاس جهانی است، تصریح کرد: مفتخریم که کردستان بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب از کردستان به عنوان یک استان فرهنگی یاد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه هنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین درهم تنیده شده است، خاطرنشان کرد: به وضوح می‌بینم مردان و زنان این سرزمین هنر را در وجود خود دارند.

رمضانی خاطرنشان کرد: ایران در جریان جنگ هزینه‌های زیادی متحمل شد و شهیدان زیادی تقدیم کرد که شناخته نشده باقی مانده‌اند.

وی بر لزوم تبیین و شناخت این افراد فاخر در انقلاب تاکید کرد و گفت: کردستان از جمله استان‌هایی است که این ظرفیت را دارد در قالب هنر به این مفاخر بپردازد و از قاب و تصویر هنر، مفاخر هنری را معرفی کند.

کد خبر 734056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.