پایگاه‌های جشن نیکوکاری در کردستان برپا شد

پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری، امروز پنجشنبه در میادین استان کردستان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری، امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در میادین شهرهای مختلف استان کردستان برپا شد که این مراسم در شهر سنندج در میدان آزادی این شهر برگزار شد.

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد کردستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: هر سال مراسم جشن نیکوکاری در آستانه سال نو با هدف ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و با استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیران برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته حدود ۱۱ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد که با برنامه‌ریزی لازم تا قبل از پایان سال و آغاز سال جدید به دست نیازمندان رسید.

مدیرکل کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز مراسم جشن نیکوکاری طی سه روز برگزار می‌شود که امروز در میادین سطح شهر، فردا در مصلاهای نماز جمعه و روز یکشنبه نیز در تمام مدارس استان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا می‌شود.

عبدالله رشیدی‌پور، معاون استاندار کردستان نیز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و ماه رمضان در جهت کمک به نیازمندان و ایتام، جشن نیکوکاری طرح بسیار خوبی است که توسط کمیته امداد با استفاده از ظرفیت خیران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم استان کردستان که همواره به نیازمندان کمک کرده‌اند می‌خواهیم که کمک‌های خود را به کمیته امداد اهدا کنند تا دل نیازمندان را در آستانه سال جدید شاد کنند.

به گزارش ایمنا، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۸۱۲۸ نیز به جهت دریافت کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در استان کردستان اختصاص یافته است.

کد خبر 734048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.