کشف ۵ تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی وارد کردن محموله سنگین مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان اقدام به کمین هدفمند کردند و طی عملیاتی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و برتری آتش، توانستند آنها را زمین‌گیر و سه تن و ۷۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل سه تن و ۴۹۹ کیلوگرم تریاک و ۲۷۴ کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به برتری آتش سنگین مرزبانان و متواری شدن سوداگران مرگ به سمت خاک کشور مقابل اظهار داشت: در این عملیات دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.

سردار گودرزی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز مرزبانان هنگ مرزی زابل تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی زابل مستقر در پست و کنترل مرزی نیز طی عملیاتی جداگانه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، توانستند یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

وی تأکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوءاستفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 734039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.