۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
مورایس مربی با دانشی است

بازیکن تیم فوتبال «سپاهان ب» گفت: مورایس مربی با دانشی است و اگر افکارش در زمین پیاده شود، تیم نتیجه می‌گیرد، برای مثال مقابل تیم الهلال تا پیش از اتفاقات مربوط به اخراج، سپاهان تیم برتر میدان بود.

پیمان دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفت سال است که در باشگاه سپاهان فعالیت می‌کنم و بیش از سه فصل است افتخار حضور در ترکیب تیم «سپاهان ب» را دارم. این چند فصل همیشه در پلی‌آف حاضر بودیم، اما هنوز به لیگ دو صعود نکرده‌ایم.

وی افزود: فصل گذشته شرایط خوب بود، اما پس از مدتی دیگر نتیجه مناسب نگرفتیم و شانس با ما یار نبود که بخشی از فوتبال همین است. سال جاری بسیاری بازیکنان از تیم جدا شدند و در مقابل بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان «ب» تصریح کرد: با توجه به نتایج کسب شده می‌توانیم بگوییم شرایط تیم خوب است؛ نتایجمان در این فصل موجب افزایش اعتماد به نفس می‌شود.

از «سپاهان ب» تا شاگردی مورایس و شاید روزی در لیگ‌های اروپایی

وی در رابطه با اینکه با توجه به پست مدافع آمار گلزنی خوبی در فصل گذشته داشت، گفت: در فصل گذشته با پنج گل، آقای گل تیم بودم و بیشتر از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کردم، اما در فصل جاری هنوز فرصت پیش نیامده است.

مدافع سپاهان در پاسخ به این پرسش که گلزنی را بیشتر دوست دارد یا گل نخوردن تیم را گفت: به‌طور طبیعی وظیفه هر مدافعی است تا از گل خوردن تیم جلوگیری کند و گل زدن وظیفه‌اش نیست، اما در کل گل زدن را بیشتر دوست دارم.

وی در رابطه با دوران حضورش در جمع شاگردان ژوزه مورایس گفت: مورایس مربی با دانشی است و اگر افکارش در زمین پیاده شود، تیم نتیجه می‌گیرد. برای مثال مقابل تیم الهلال تا پیش از اتفاقات مربوط به اخراج، سپاهان تیم برتر میدان بود.

دادخواه ادامه داد: من فصل پیش بسیار آماده بودم و جزو بازیکنان برتر لیگ سه بودم، در تیم منتخب فصل هم قرار داشتم. به تیم بزرگسالان رفتم و چند ماه تمرین کردم، اما در تفکرات مورایس نبودم. در ادامه با چند پیشنهاد از لیگ‌های بالاتر مواجه شدم، اما در نهایت با سعید جهانگیری صحبت کردم و در سپاهان «ب» ماندم.

وی با اشاره به اهداف خود خاطرنشان کرد: هدف بزرگ من حضور در لیگ‌های اروپایی است، اما باید پله‌پله مراحل را طی کنم، امیدوارم به لیگ دو صعود کنیم سپس اتفاقات خوب بعدی رخ دهد.

به گزارش ایمنا، پیمان دادخواه، مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان «ب» است که سابقه حضور در تیم بزرگسالان سپاهان را نیز در کارنامه دارد.

کد خبر 734008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.