«شوق زندگی» به نقطه کمال خود رسیده است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: می‌تواند الگوی جامع و کاملی باشد و به‌مثابه یک برکت، از مشهد الرضا(ع)، تکه‌ای از بهشت، به سراسر کشور تکثیر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، صبح امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ حجت‌الاسلام حسن منصوریان، در مراسم افتتاح و آغاز به کار مجتمع قضائی شوق زندگی اظهار کرد: بر اساس قانون، مدیریت شهری و شهرداری، مکلف به پیشبرد سریع اهداف مختلفی است که ابتدایی‌ترین موضوع یاد شده، مسائل اجتماعی است و ابعاد اقتصادی، عمرانی و بهداشتی پس از آن، یاد شده است.

وی افزود: طبق همین اصل مشخص می‌شود که شهرداری، یک ابَرسازمان اجتماعی است؛ به همین دلیل، خود را مکلف به تخصیص بودجه و سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری در این حوزه می‌دانیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ظرفیت‌های نقش‌آفرینی اجتماعی را احصا کردیم که در این فرایند به مجموعه «شوق زندگی» رسیدیم؛ مجموعه‌ای که اهداف بسیار بلندی داشت و مدیریت آن هم سطح والایی داشت، اما از لحاظ زیرساختی، مکانی و مسائل مالی در مضیقه بود.

منصوریان با اشاره به دغدغه‌مندی اجتماعی شورای اسلامی شهر افزود: وارد عمل شدیم و طرحی دو فوریتی به تصویب رسید و چند میلیارد تومان به آن تخصیص دادیم و شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص مجموعه شوق زندگی، سنگ‌تمام گذاشته است و امیدواریم شهرداری هم به وظایف خود عمل کند و اتفاقات بهتری را رقم بزند.

وی گفت: شوق زندگی امروز به نقطه کمال خودش رسیده است، این مجموعه می‌تواند الگوی جامع و کاملی باشد و به‌مثابه یک برکت، از مشهدالرضا (ع)، تکه‌ای از بهشت، به سراسر کشور تکثیر شود؛ از رویکرد حمایتی مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی در به ثمر نشستن مجموعه شوق زندگی، تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 734006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.