اشتغال‌زایی کمیته امداد درآمد خراسان شمالی را افزایش داده است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اشتغال‌زایی کمیته امداد در حوزه نوغان‌داری و تولید فرش گفت: اقدامات این مجموعه درآمد خراسان شمالی را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند _ در دیدار مسئولان کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: کمیته امداد با اشتغال‌زایی به افزایش درآمد خانوار و به‌تبع آن اقتصاد استان کمک کرده است.

وی تحویل ۹۰۰ پنل خورشیدی به خانواده‌ها را در درآمدزایی آن‌ها مهم دانست و افزود: گزارش عملکرد کمیته امداد در استان در حوزه‌های معیشتی، فرهنگی و آموزشی، اشتغال و خودکفایی مددجویان بسیار امیدوارکننده است.

استاندار خراسان شمالی هدف‌گذاری کمیته امداد را خودکفایی و درآمدزایی برای خانواده‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: در رأس کمیته امداد فردی مجرب و جهادی قرار گرفته که فراتر از توان کار می‌کند و این روحیه در زیر مجموعه نیز تسری پیدا کرده است.

حسین‌نژاد ادامه داد: ورود کمیته امداد در پروژه‌هایی مثل زنجیره نوغان‌داری و حمایت از اشتغال خانواده‌ها در حوزه فرش درآمد استان را افزایش داده است و بانک‌ها نیز باید در پرداخت تسهیلات به این امور کمک کنند.

وی گفت: کمیته امداد با کمک خیران، نتیجه فعالیت‌های خود را در کوتاه‌مدت می‌بینند و خیران از لذت معنوی آن در کمک به مددجویان، دانش‌آموزان و دانشجویان بهره‌مند می‌شوند و خاطرات خوشی را در زندگی آن‌ها ثبت می‌کنند.

کد خبر 733993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.