۱۸۴ تن کالای اساسی در شهرستان لنجان توزیع می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: بیش از ۱۵ تن گوشت قرمز گوساله منجمد در شهرستان لنجان توزیع شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۷۹ تن برنج هندی، ۶۷ تن شکر سفید خانوار، چهار تن گوشت گوساله منجمد و ۳۴ تن مرغ منجمد طی روزهای آینده در سطح شهرستان لنجان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس کرمی صبح امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین نیاز مردم شهرستان لنجان به کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ، توزیع اقلام از ابتدای اسفند با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان لنجان آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در کارگروه تنظیم بازار شهرستان لنجان، توزیع کالاهای تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب شهرها و روستاهای شهرستان لنجان با هدف کمک به معیشت مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با تقدیر از اعضای کارگروه تنظیم بازار و مباشرانی که در اجرایی شدن این طرح با اتاق اصناف همکاری داشته‌اند، تصریح کرد: بیش از ۱۵ تن گوشت قرمز گوساله منجمد در شهرستان لنجان توزیع شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۷۹ تن برنج هندی، ۶۷ تن شکر سفید خانوار، چهار تن گوشت گوساله منجمد و ۳۴ تن مرغ منجمد طی روزهای آینده در سطح شهرستان لنجان توزیع خواهد شد.

کرمی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه نوروز و نظارت بر توزیع دقیق و صحیح کالاهای تنظیم بازار در شهرستان لنجان از ابتدای اسفند سال جاری با حضور بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف تشدید شده و نظارت و پایش بازار با قدرت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی خارج از ساعات اداری نیز در حال انجام است، اضافه کرد: بر اساس قانون نظام صنفی درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، خودداری از فروش و فروش اجباری در اولویت بازرسان قرار دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات مراکز عرضه و توزیع اقلام و کالاهای پرمصرف را به شماره‌های ۱۲۴ و ۰۳۱۵۲۲۱۰۶۷۸ واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان لنجان اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

کد خبر 733951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.