یادمان شهدای خراسان شمالی تکمیل شود

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: کنگره سه هزار شهید استان فرصت ارزشمندی است و در این فرصت باید زیرساخت‌های گلزار و یادمان‌های شهدا در استان تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ چهار شنبه شانزدهم اسفند_ در کمیته گنجینه و یادمان‌های کنگره ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی اظهار کرد: باید تلاش کرد با استفاده از ظرفیت‌های استان و برنامه‌ریزی جامع، زمینه برگزاری کنگره با کیفیت بالا و پر شور فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و بیان ارزش‌های شهدا هدف این کنگره بود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: کنگره سه هزار شهید استان فرصت ارزشمندی است و در این فرصت زیرساخت‌های گلزار و یادمان‌های شهدا در استان تکمیل شود.

رشیدی با بیان اینکه اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست جمهوری به استان در زمینه‌های مختلف تخصیص یافت، اظهار داشت: یکی از این موارد اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا است که برای پیشبرد اهداف در این زمینه مؤثر است.

وی تصریح کرد: به برکت برگزاری کنگره سه هزار شهید در استان، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و ارزش‌های دینی و معنوی می‌توان پیشینه تاریخی استان و رشادت‌های شهدای این خطه را به تمام کشور معرفی کرد.

کد خبر 733896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.