فراخوان مشارکت در طرح «نقش زنان در اداره و توسعه شهر»

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان از فراخوان مشارکت در طرح نقش زنان در اداره و توسعه شهر خبر داد و گفت: در نظر داریم شهر اندیشان شهر به بهبود نتایج این فراخوان کمک و در آن مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان در برنامه تلویزیونی «اصفهان من» اظهار کرد: یکی از شاخص‌های جامعه مترقی حضور زنان در عرصه اجتماعی است، زیرا جامعه از خانواده تشکیل شده و این بانوان هستند که در جامعه انسان‌سازی می‌کنند.

وی افزود: بانوان با بهبود زندگی و ارزش اجتماعی موجب تربیت و فرهیختگی یک نسل می‌شوند و شهر نیز باید پاسخگوی نیازهای نقش‌های متفاوت بانوان باشد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یک بانو در نقش مادر، زن، فرزند، کارمند، مسئول و کارآفرین می‌تواند ایفای نقش کند.

فراخوان مشارکت در طرح «نقش زنان در اداره و توسعه شهر»

کلاهدوزان ادامه داد: طرح واکاوی نقش و جایگاه زن پس از یک جلسه نخبگانی در قالب فراخوان مشارکتی در طرح «اداره و توسعه شهر» آمده است که بانوان از طریق لینک survey.isfahan.ir/vote/02dbf60 وارد شده و پرسشنامه را تکمیل کنند.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در نظر داریم شهر اندیشان شهر به بهبود نتایج این فراخوان کمک و در آن مشارکت کنند.

کد خبر 733833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.