تعامل بسیار خوبی بین قوه قضاییه و دولت سیزدهم وجود دارد

معاون اول قوه قضاییه گفت: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین قوه قضاییه با دولت سیزدهم وجود دارد، بنابراین مسائل و مباحث شما تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد مصدق امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در آئین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه اظهار کرد: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین قوه قضائیه با دولت سیزدهم وجود دارد، بنابراین مسائل و مباحث شما تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

وی افزود: مردم استان سمنان از استاندار بسیار خوبی بهره‌مند هستند که با شما صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی همراه است، بنابراین مشکلات خود را بیان کنید و به‌طور قطع پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در سند تحول و تعالی قوه قضائیه حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

مصدق تصریح کرد: قوه قضائیه به صورت جهشی درصدد است تا از فعالان اقتصادی حمایت کند و ریاست قوه همواره بر این تاکید دارد که اگر تخلفی رخ داد، رسیدگی قضائی انجام و مدیریت صورت گیرد، اما واحد تولیدی تعطیل نشود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم تا مسائل و موارد مطرح شده در این نشست به صورت رسمی به ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی کشور منعکس و دستورات لازم صادر شود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه برقرار بوده و کار آن پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی مرتبط با بخش قضائی است که تا امروز اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

مصدق در پایان اظهار کرد: ما کارگزاران نظام اگر حتی به ۵۰ درصد توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی عمل کنیم، مشکلات این حوزه پایان می‌یابد.

آئین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه با حضور حجت‌الاسلام مصدق، معاون اول قوه قضائیه و سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه، در حال برگزاری است.

کد خبر 733788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.