هرگونه اخلال در روند تولید استان اردبیل خط قرمز است

استاندار اردبیل گفت: بانک‌ها حق مسدودسازی حساب‌های در گردش و فعال تولیدکنندگان را ندارند، هرگونه اخلال در روند تولید، خط قرمز سیاست‌های اقتصادی در استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مسدودسازی حساب‌های در گردش و فعال تولیدکنندگان استان اردبیل به هر دلیلی غیرقابل قبول است و خط قرمز محسوب می‌شود و بانک‌ها باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در حوزه زیرساختی از جمله برق و گاز در استان اردبیل توجه داشته باشند که قطع بدون اطلاع و شرایط خاص انشعابات زیرساختی واحدهای تولیدی خلاف سیاست‌های اقتصادی استان است و در صورت توجه نکردن از سوی دستگاه مربوط، برخوردهای قانونی در دستور کار خواهد بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هرگونه عامل اخلال در روند تولید استان اردبیل برخلاف سیاست‌های استان اردبیل در حوزه اقتصاد است و اقدامات لازم جهت پیشگیری یا تکرار نشدن این اقدامات به‌صورت جدی در دستور کار خواهد بود.

در این نشست که معاون دادگستری کل استان، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و جمعی از سرمایه‌گذاران نیز حضور داشتند، مشکلات و موانع ۲۰ طرح و واحد تولیدی استان در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، طیور، بسته‌بندی، گردشگری و محصولات غذایی بررسی و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

کد خبر 733764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.