توافق زمین‌های لشکر ۱۶ زرهی قیمت زمین در قزوین را کاهش می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: توافق زمین‌های لشکر ۱۶ زرهی موجب کاهش قیمت زمین در شهر قزوین می‌شود.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: با اقدامات جهادی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین، شاهد تسریع در روند اجرایی شدن توافق شهرداری با این مجموعه هستیم و امیدواریم نتایج خوب این توافق به‌زودی نصیب شهر و شهروندان قزوین شود.

وی با بیان اینکه توافق زمین‌های لشکر ۱۶ زرهی باعث کاهش قیمت زمین و درآمد پایدار می‌شود، افزود: اجرایی شدن توافق زمین‌های بالای کانال آب لشکر ۱۶ زرهی در قزوین موجب تولید زمین، کاهش قیمت زمین و حل بسیاری از مشکلات دیگر می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات این توافق می‌تواند کاهش قیمت زمین، افزایش درآمدهای پایدار شهرداری از محل صدور پروانه و باز شدن گره‌های زیادی شود، از این‌رو زحمات امیر شفیعی در اجرایی شدن مصوبه شورا مبنی بر آزادسازی اراضی شرق بلوار شهید چگینی ستودنی و قابل تقدیر است.

اللهیاری با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده برای مطالعات پروژه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی ۲۵۰۰ نفره اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خواستار استفاده از ظرفیت کار مشارکتی در اجرای این پروژه در زمین‌های توافقی با لشکر ۱۶ زرهی قزوین هستیم.

کد خبر 733750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.