توقیف خودروی حامل مواد محترقه در آبیک

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو آریزو حامل بیش از ۳۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهر آبیک و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو آریزو حامل بیش از ۳۲ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد محترقه با یک دستگاه خودرو به شهرستان آبیک موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی خودرو حامل مواد محترقه را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و به‌منظور بررسی بیشتر خودرو قاچاقچیان را در خروجی آبیک به سمت نظرآباد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۲ هزار و ۷۴۴ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند، اضافه کرد: خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود با توجه به حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می‌افتد، هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 733748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.