سامانه همساز رویکردی مشاوره‌ای را دنبال می‌کند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سامانه همساز با هدف ارائه خدمات جامع و کامل به خانواده‌ها در هیئت دولت به تصویب رسیده است و به‌زودی این سامانه به‌طور آزمایشی فعالیت خود را در دو استان قم و سمنان آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در مراسم تکریم مادران دانشجو که با عنوان «دردونه» برگزار شد، اظهار کرد: سامانه همساز با هدف ارائه خدمات جامع و کامل به خانواده‌ها در هیئت دولت به تصویب رسیده است و به‌زودی این سامانه به شکل آزمایشی فعالیت خود را در دو استان قم و سمنان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در این سامانه به افراد واجد شرایط خدمات متنوعی ارائه خواهد شد، در سامانه همساز خدمات مشاوره‌ای برای پنج سال اول زندگی به خانواده‌های واجد شرایط ارائه می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سال اول ارائه خدمت به شکل رایگان و از سال دوم تا پایان دوره پنج‌ساله به دهک‌های یک تا ۷ رایگان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: سامانه همساز رویکردی مشاوره‌ای را دنبال می‌کند، تلاش می‌کنیم با افزایش ضریب دسترسی مردم به خدمات این سامانه، زمینه را برای تحکیم پایه‌های زندگی مشترک و دوام و پایداری آن فراهم کنیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: در این مراسم به ۲۰۰ دانشجویی که از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند شده‌اند، بسته‌های لبخند مادری که تأمین‌کننده نیازهای شش ماه کودکان است اهدا شد.

معاون رئیس‌جمهور امور زنان و خانواده اضافه کرد: اعطای تسهیلات و هدایایی مانند وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و سپرده پس‌انداز به نام فرزند از دیگر هدایای در نظر گرفته شده برای این دانشجویان بود.

کد خبر 733723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.