توزیع ۵ هزار بسته معیشتی میان مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری گفت: هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری ۵ هزار بسته معیشتی میان مددجویان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری و با تبریک فرا رسیدن ۱۴ اسفندماه جشن احسان و نیکوکاری اظهار کرد: برگزاری جشن نیکوکاری از جمله برنامه‌های این نهاد در آستانه ورود به سال جدید و در راستای تأمین بخشی از نیازهای معیشتی مددجویان است.

وی افزود: امروز مراسم نمادین توزیع ۵ هزار بسته معیشتی، توزیع ۳۸۶ سری جهیزیه، واگذاری ۷۸۲ واحد مسکن و توزیع ۵۹۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تقدیر از خیران و نیکوکارانی که در طول سال ۱۴۰۲ در راستای ارائه خدمات به نیازمندان با این نهاد همکاری داشته‌اند نیز برگزار می‌شود.

محمدی ادامه داد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

وی تصریح کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 733721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.