مهلت ثبت‌نام سهام نوزادان ۱۴۰۱ تا پایان اسفند است

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ از سمت سازمان برنامه و بودجه، سازمان بورس آماده است و ما از تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ درخواست می‌کنیم که حداکثر تا پایان اسفند سال جاری به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیداحسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد ۱۴۰۱ از سمت سازمان برنامه بودجه، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملاً آماده است از تمام والدین نوزادان سال ۱۴۰۱ درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفند سال جاری به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام فقط تا پایان سال ۱۴۰۱ است زیرا از سال ۱۴۰۳ متولدین ۱۴۰۲ ثبت‌نام خواهند شد. به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملاً خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت ۱.۵ میلیون تومان سهام برای نوزادان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: در نظام تأمین مالی کشورهای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در برخی از موارد رتبه سوم و در برخی رتبه چهارم را دارد و امیدوارم طبق تاکید رئیس جمهور این رتبه در سال ۱۴۰۳ بهبود یابد.

خاندوزی درباره بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: بخش اول در مجلس به تصویب رسید و بخش دوم که حاوی ارقام اصلی و جداول است، هر زمان از مجلس به دولت برسد، دولت با فوریت بخش دوم را تصویب خواهد کرد.

کد خبر 733719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.