در شبانه‌روز گذشته از ۹۰ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی بارش باران گزارش شد

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از ۹۰ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان از ۹۰ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی گزارش باران مخابره شد که از زرآباد ۳۶، فرودگاه ایرانشهر ۱۹.۲، سراوان ۲۰.۲، مهرستان ۱۷.۲ میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: سامانه بارشی فعلی تا اواخر وقت چهارشنبه در استان سبب بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و وزش تند باد خواهد شد که عمده بارش در جنوب غرب استان انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: پنجشنبه در سطح استان جوی آرام همراه با وزش باد ملایم تا متوسط و جمعه در نواحی مرکزی و جنوبی وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید رخ خواهد داد، از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه سامانه بارشی جدید در استان فعال خواهد بود که عمده بارش روی دریا و نوار ساحلی انتظار می‌رود.

حیدری با تاکید بر اینکه از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری شود، توصیه کرد: محافظت از محصولات کشاورزی خودداری از چرای دام در مناطق مرتفع و احتیاط در ترددهای جاده‌ای برای کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.

کد خبر 733641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.