شهر اصفهان حدود ۳,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشارکت‌ و سرمایه‌گذاری از جمله موضوعاتی است که در این کمیسیون مطرح می‌شود، گفت: شهرداری این کلان‌شهر حدود ۳,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی دارد که آکواریوم ناژوان و شهر رویاها از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوعات درآمدی شهرداری از مهم‌ترین اقدامات کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه مصوبات درآمدی در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بودجه شهرداری نیز در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: مشارکت و سرمایه‌گذاری از جمله موضوعاتی است که در این کمیسیون می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان حدود ۳,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی دارد، گفت: آکواریوم ناژوان و شهر رویاها از مهم‌ترین پروژه‌های مشارکتی شهرداری این کلان‌شهر است.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه ساخت شهر رویاها با مشارکت چینی‌ها در دوره سوم شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در حال حاضر قرارداد ۱۰ ساله این پروژه به پایان رسیده و به‌صورت کامل در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: قراردادی با اعتبار ۶۰۰ میلیون یورو با شرکت مپنا برای پروژه متروی این کلان‌شهر منعقد شده است.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه شهرداری اصفهان برای مشارکت در موضوعات مختلفی، اعلام آمادگی کرده است، گفت: اقدامات شهرداری در انواع موضوعات مالی و اقتصادی در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: سال جاری به‌جز پروژه‌های خط دو قطار شهری و حلقه چهارم ترافیکی، خرید اتوبوس و احداث پل صاحب روضات از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: حدود هزار پروژه عمرانی در سطح شهر وجود دارد که خط دو قطار شهری، حلقه چهارم ترافیکی و احداث کمربند شمالی به موازات خیابان جی در حلقه چهارم ترافیکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

کد خبر 733637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.