دیدار با ۳۰ هزار خانواده شهید کرمانشاه در طرح سپاس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از دیدار با ۳۰ هزار خانواده شهید استان در قالب طرح سپاس از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، خسرو شهیدی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند _ در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری ۱۵ تا ۲۲ اسفند به عنوان هفته بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: هفته بزرگداشت شهدا هنوز به خوبی در جامعه جا نیافتاده است و باید از فرصت این هفته برای بزرگداشت مقام شهدا استفاده کنیم.

وی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست تا با نصب بنر و تبلیغات محیطی در جهت بزرگداشت مقام شهدا تلاش کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری اجلاسیه روز شهید با حضور فرزندان شهید دارای پست‌های مدیریتی را به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا در برنامه داریم.

وی، تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ۵۰ میز خدمت در سطح استان، دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب پویش سلام شهید از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بزرگداشت شهدا در کرمانشاه است که از آن‌ها یاد کرد.

شهیدی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید یک درصد اعتبارات خود را در حوزه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند، گفت: پیگیر تخصیص این سهمیه از سوی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه سهمیه استان کرمانشاه برای اجرای طرح سپاس در سال جاری دیدار و سرکشی از ۲۷ هزار خانواده شهید بوده، گفت: از ابتدای امسال تاکنون از ۳۰ هزار خانواده شهید دیدار و سرکشی به عمل آمده است.

کد خبر 733628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.