معرفی ۲۵ نامزد انتخابات هیئت مدیره انجمن موسیقی قزوین

رئیس هیئت مؤسس انجمن موسیقی استان قزوین ۲۵ نفر نامزد نهایی برای شرکت در انتخابات هیئت‌مدیره انجمن موسیقی این استان را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سید حسین میثمی شامگاه _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بین ۶۸ درخواست کننده نامزدی عضویت در هیئت مدیره، ۲۵ نفر حائز شرایط نهایی برای شرکت در انتخابات مجمع عمومی استان قزوین شدند.

وی اضافه کرد: این افراد که اسامی آنها در ذیل اعلام می‌شود، می‌توانند از امشب تبلیغات خود را طبق روال قانونی و با در نظر گرفتن وظایف و اهداف انجمن (که در اساسنامه قید شده) در بین اعضای مجمع عمومی شروع کنند.

رئیس هیئت مؤسس انجمن موسیقی استان قزوین ادامه داد: پس از دریافت استعلامات قانونی و برگزاری چندین جلسه کارشناسی که در معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ علت عمده افرادی که نتوانستند در لیست نهایی قرار بگیرند و رد شدند شامل نداشتن سن قانونی (۲۷ سال سن)، نداشتن کارت پایان خدمت، نداشتن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و بالاتر، ساکن نبودن در استان قزوین و نداشتن سوابق مؤثر هنری بود.

میثمی گفت: افرادی که در فهرست نهایی قرار نگرفتند و به این موضوع اعتراض دارند می‌توانند تا سه روز آینده با مدارک متقن و اثباتی خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مراجعه و درخواست تجدید نظر خود را به معاونت هنری اداره کل ارائه کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات انجمن موسیقی در روز دوشنبه به تاریخ ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار خواهد شد و از تمامی کاندیداها و اعضای مجمع عمومی که رکن اصلی انجمن موسیقی هستند، خواست با مطالعه دقیق اساسنامه در مجمع حضور داشته باشند تا افراد نهایی برای حضور در هیئت مدیره را انتخاب کنند.

رئیس هیئت مؤسس انجمن موسیقی استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: ضمن تشکر از هیئت برگزاری انتخابات که تا کنون در کنار اعضا هیئت مؤسس بودند و تلاش‌های زیادی برای پر شور کردن انتخابات انجمن دادند اعلام کرد، حدود ۳۷۰ نفر عضو حائز حضور در مجمع عمومی انجمن موسیقی استان قزوین جهت رأی‌دهی هستند.

میثمی افزود: بخشی از آنها از پیشکسوتان و اعضا ثابت سال‌های گذشته انجمن هستند و قریب ۲۰۰ نفر هم عضو جدید هستند که به صورت اینترنتی و فیزیکی فرم درخواست عضویت پر کردند که به زودی اسامی آنها هم در درگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجمن موسیقی انتشار داده خواهد شد.

وی ادامه داد: امیررضا خزائلی، آرمین صادقی، بهزاد ایاز، پوریا بهتویی، حسین‌رضا ترکاشوند، جواد مافی‌مقدم، حامد طاوسی رودسری، حسام ساروخانی، سعید طاهرخانی، شهریار کاظمی، شیوا یعقوبی، مجتبی بوکانیان، محسن شهیدی، محمدحسن ارداقیان، مصطفی اکبری، مصطفی عبادی، مهدی ابراهیمی، مهدی مددخانی، مهران مسگری، میلاد حسن‌پور، نفیسه عظیمی یکتا، نیما بغدادی، نیما عیوضی کلامسری، وحید پارسه و یاسر سمیعی ۲۵ نفری هستند که شرایط نهایی انتخابات یادشده را کسب کردند

کد خبر 733623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.