مشارکت۹۴/۳ درصدی مردم حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر در انتخابات مجلس دوازدهم

فرماندار شهرستان نطنز مشارکت در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر را ۹۴/۳ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ظریفی امروز _ سه شنبه پانزدهم اسفند_ اظهار کرد: شور و هیجان انتخاباتی در این حوزه انتخابیه همیشگی بوده و در این دوره نیز خود را به شکل کامل‌تر نشان داد.

وی در رابطه با اعلام آمار واجدین شرایط افزود: در این مورد باید منتظر ابلاغ نظر مراجع قانونی استانی می‌بودیم تا بتوانیم درصد و میزان مشارکت را اعلام کنیم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات در نطنز اضافه کرد: بر اساس اعلام مراجع استانی، تعداد واجدین شرایط در کل حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر، ۴۲ هزار و ۴۱۸ نفر بوده که با توجه به اینکه کل آرای مأخوذه تعدادِ چهل هزار و سیزده برگ رأی می‌باشد، لذا میزان مشارکت کل حوزه انتخابیه ۹۴/۳ درصد محاسبه شده است.

ظریفی از زحمات کلیه عوامل دست‌اندرکار امر برگزاری انتخابات، اعم از مسئولان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیأت‌های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای محترم شورای تأمین، بخشداران، شهرداران، نیروهای زحمتکش امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و حامیان آن‌ها، رؤسای ادارات، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران، عوامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروهای مستقر در شعب اخذ رأی و اصحاب رسانه که با مساعی و تلاش خود، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند در شهرستان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی نمود

کد خبر 733602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.