ثبت ۱۲۶۰ کارجو کرمانشاهی در سامانه جست‌وجوی شغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای راه اندازی سامانه جستجوی شغلی تاکنون یک‌هزار و ۲۶۰ کارجو در سامانه ثبت‌نام کرده و ۲۵۶ نفر توسط بنگاه‌های اقتصادی جذب بازار کار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _سه‌شنبه، پانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به استناد سند توسعه اشتغال استان و توافق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری کرمانشاه در ابتدای سال برای استان ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری در سامانه ملی رصد، تاکنون ۱۱۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به تعداد ۳۷ هزار و ۸۴۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی در ادامه به اختصاص ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال‌جاری به استان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده طرح‌های بیشتر از سهمیه تخصیصی به بانک‌های عامل معرفی‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از ایجاد یک‌هزار و ۴۲۰ فرصت شغلی از محل جذب تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰۰ طرح توسط این اداره‌کل و دستگاه‌های اجرایی راست‌آزمایی و نظارت شده است.

وی افزود: از ابتدای راه اندازی سامانه جستجوی شغلی تاکنون یک‌هزار و ۲۶۰ کارجو در سامانه ثبت‌نام کرده و ۲۵۶ نفر توسط بنگاه‌های اقتصادی جذب بازار کار شده‌اند.

احمدی در پایان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵ هزار و ۵۱۴ میلیارد تومان تسهیلات با پیش‌بینی ۱۳ هزار و ۴۰۵ فرصت شغلی جدید از سرفصل‌های اعتباری مانند مشاغل خانگی، جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه، بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و تسهیلات ویژه سفر ریاست جمهوری در استان با دبیری این اداره‌کل جذب شده است.

کد خبر 733594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.