ناکامی در انتقال ۲۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان در طول هفته گذشته، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیمروز و زاهدان، طی پنج عملیات، موفق به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از ۴۰ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط مأموران انتظامی در محورهای مواصلاتی استان ۲۶۰ هزار لیتر شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به شناسایی ۴۱ متخلف و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.

کد خبر 733587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.