فرهنگ درختکاری، حفظ طبیعت و میراث ارزشمند گذشتگان است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ درختکاری جلوه زیبایی از سرسبزی و زندگی را در جامعه نمودار می‌کند گفت: ارتقای فرهنگ درختکاری، حفظ طبیعت و به عنوان میراث ارزشمند گذشتگان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی سردار هادی رفیعی کیا پیش از ظهر امروز _سه شنبه پانزدهم اسفند_ در حاشیه روز درختکاری که با حضور مسئولان انتظامی استان مرکزی در کنار یادمان شهید گمنام در ستاد این فرماندهی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به تأکیدات دین مبین اسلام و تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد سنت حسنه درختکاری و حفظ منابع طبیعی و خدادادی، امروز همزمان با روز درختکاری این برنامه در یگان‌های انتظامی سراسر استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز حفظ و حراست از این ذخایر و گنجینه‌های طبیعی وظیفه همگان است افزود: پلیس در کنار همه کسانی که در امر حفظ و حراست از منابع طبیعی تلاش می‌کنند با قرار دادن فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست در حفظ این ذخایر ارزشمند تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ درختکاری جلوه زیبایی از سرسبزی و زندگی را در جامعه نمودار می‌کند، اضافه کرد: ارتقای فرهنگ درختکاری، حفظ طبیعت و به عنوان میراث ارزشمند گذشتگان به شمار می‌رود.

سردار رفیعی‌کیا ادامه داد: پلیس نیز بنا به وظایفی که در این حیطه دارد همواره در حفظ منابع طبیعی، پیشگیری از تصاحب غیرقانونی اراضی و همچنین پیشگیری از وقوع خسارت به منابع طبیعی انجام وظیفه می‌کند و با تمام توان در کنار یگان حفاظت از محیط زیست خواهد بود.

وی از شهروندان خواست در سنت حسنه درختکاری شرکت کرده و در حفظ و حراست از این منابع ارزشمند تلاش کنند.

کد خبر 733561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.