۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
صحنه، پربارش‌ترین شهر کرمانشاه

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در در استان گفت: این سامانه بارش‌های خوبی در شرق و مرکز استان داشته که بیشترین آن‌ها با ۲۳ میلی‌متر مربوط به شهرستان صحنه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ سه‌شنبه پانزدهم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از صحنه، کنگاور با ۱۴، کرمانشاه با ۱۳ و سرارود با ۱۲ میلی‌متر بیشترین بارندگی را در این مدت در سطح استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی میانگین بارش‌ها در استان را در شبانه روز گذشته پنج میلی متر اعلام کرد و افزود: به غیر از شهرهای سومار، گووار، حمیل، گهواره و سرپل ذهاب در بقیه ایستگاه‌های استان بارندگی به ثبت رسیده است.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: در خاتمه فعالیت‌های این امواج ناپایدار، ممکن است طی چند ساعت آینده نیز شاهد بارش‌های موقت و پراکنده‌ای، به ویژه در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان باشیم.

زورآوند تصریح کرد: با خروج کامل این موج، از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا (چهارشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود که به دنبال این وضعیت، در روزهای پنجشنبه و جمعه، مجدداً شرایط برای بارش‌هایی (غالباً پراکنده) همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: موج ناپایدار دیگری، از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته، ضمن کاهش نسبی دمای روزانه، در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد ضمن آنکه تا روز جمعه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعات گذشته حمیل با یک درجه زیر صفر و سومار با ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند و دمای هوا در کرمانشاه نیز طی این مدت بین سه تا ۱۲ درجه بالای صفر در نوسان بود.

کد خبر 733555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.