معرفی کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

معرفی کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش) + ۲۵ تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول می‌کنند.

کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

در این کتاب سعی داریم ، درمورد تحولاتی که هوش مصنوعی در یادگیری و آموزش ، در ایران و جهان ایجاد کرده مطالبی را برای شما دوستداران علم ارائه داده ایم. سپاس که تا پایان کتاب همراه ما خواهید بود.

فهرست کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

فصل اول: مقدمه و کلیات

فصل دوم: کاربردهای آموزشی هوش مصنوعی

فصل سوم: درک هوشمندی در یادگیری

فصل چهارم: یادگیری در عصر هوش مصنوعی

فصل پنجم: هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در یادگیری

فصل ششم: ۲۵ تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول می‌کنند.

معرفی کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

مقدمه کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

نیازهای روزافزون مردم به آموزش، عدم دسترسی آنها به مراکز آموزشی، کمبود امکانات اقتصادی، کمبود آموزشگران مجرب و هزینه ‌های زیادی که صرف آموزش می‌شود، متخصصان را بر آن داشت تا با کمک فناوری های اطلاعات، روش‌های جدیدی برای آموزش ابداع نمایند که هم اقتصادی و هم با کیفیت باشد و هم بتوان با استفاده از آن به طور همزمان جمعیت کثیری از فراگیران را تحت آموزش قرارداد. امروزه مفهوم سواد، دیگر توان خواندن و نوشتن نیست. به قول الوین تافلر در قرن بیست و یکم، بیسوادان آنهایی نیستند که نمی‌توانند بخوانند یا بنویسند بلکه کسانی هستند که نمی‌توانند یاد بگیرند و بازآموزی کنند.

ورود کامپیوتر عرصه کسب و کار امروز را به کلی متحول نموده است. ویژگی بارز عصر امروز انفجار اطلاعات است که در اثر رشد شتابان فناوری بوجود آمده است. سرعت حیرت انگیز توسعه فناوری اطلاعات فضایی را ایجاد کرده است که باید سازمان‌ها با تمام توان آمادگی لازم را برای مواجهه با آن را داشته باشند تا در مسیر رشد و توسعه از این حرکت پویا باز نمانند.

لینک کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

معرفی کتاب هوش مصنوعی (تحولی در یادگیری و آموزش)

این موقعیت الزاماتی را می‌طلبد که ناگزیر باید به آن مجهز شد. باید به گونه ‌ای کرد که سازمانی پویا و زنده در عرصه جهانی باشیم و قابلیت‌هایی که خداوند ارزانی داشته است را به شایستگی بکار ببریم. یکی از این قابلیت‌ها آموزش الکترونیکی و نهادینه کردن آن در سازمان است (نیون، ۲۰۰۳). امروزه اکثر سازمان‌ها بر این باورند که گذر از مرحله سنتی برگزاری و اجرای برنامه ‌های آموزشی کارکنان به سمت آموزش الکترونیکی ضرورتی غیرقابل انکار است. بر اساس تحقیقات به عمل آمده در شرکت‌ها و مؤسساتی که تاکنون از اینگونه تجهیزات و امکانات آموزشی بهره گرفته ‌اند، نشان می‌دهد که اجرای این مهم در سه حوزه اصلی: بهبود عملکرد، افزایش کارآیی و اثربخشی و کاهش هزینه ‌های آموزش تأثیر به‌سزایی داشته است، به طوری که آمارها نشان می‌دهد حدود 40 درصد هزینه اینگونه شرکت‌ها و مؤسسات بدون کاهش اثربخشی از طریق جایگزینی و بکارگیری آموزش‌های الکترونیکی کاهش داشته است (گیل و همکاران،2024).

انواع خلاصه کتاب های جذاب

w w w . D i g i F i l e s . O r g

کد خبر 733551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.