عملیات قیرپاشی و آسفالت محور مبارکه- بروجن آغاز شد

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: عملیات قیرپاشی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور مبارکه- شهر مجلسی- بروجن با پیگیری فرماندار و نماینده مردم شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علیرضا حسینی امروز سه شنبه _پانزدهم اسفندماه_ در بازدید از شروع عملیات قیرپاشی و آسفالت جاده مبارکه- بروجن اظهار کرد: این جاده یکی از پر ترافیک‌ترین و سنگین‌ترین راه‌های اصلی بین استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و اتصال به استان‌های جنوبی کشور است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه جاده مبارکه به بروجن چهارمحال و بختیاری در ترانزیت بار، کالاهای صادراتی و مسافر از فلات مرکزی کشور به بنادر و پایانه‌های جنوب‌غرب و جنوب، افزود: ارتقای ایمنی و حذف نقاط حادثه‌خیز این محور ارتباطی جزو اولویت‌های مهم مسؤولان شهرستان مبارکه به‌شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: در همین راستا و به‌منظور پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی و پیشگیری از تصادفات منجر به جرح و فوت در جاده مبارکه به بروجن باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بهسازی و ایمن‌سازی این جاده اقدام کرد.

حسینی با قدردانی از اقدام‌های انجام شده در استان همجوار به‌منظور تکمیل جاده چهارخطه مبارکه به بروجن تاکید کرد: تسریع در تکمیل این طرح مهم جاده‌ای باعث کاهش تصادفات و افزایش ایمنی رانندگان در این جاده شریانی می‌شود.

کد خبر 733533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.