برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس با حضور بیش از ۸ هزار داوطلب

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس از برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های شیراز و فسا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، مهرداد ریاحی امروز _سه شنبه پانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس به همت سازمان سنجش در شیراز و شهرستان فسا روز جمعه هجدهم اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به صورت همزمان توسط مرکز سنجش برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در شهرستان شیراز با حضور هشت هزار و ۸۸ داوطلب برگزار خواهد شد که از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۵ نفر بانو و ۴ هزار و ۲۱۳ نفر آقا هستند.

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس اضافه کرد: این آزمون در شهرستان فسا با حضور ۶۱۹ نفر داوطلب برگزار می‌شود.

ریاحی ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز در یازده حوزه امتحانی همچون پردیس بین‌الملل، دانشکده مهندسی شماره یک، دو و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اعلام نتایج آزمون، افزود: نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد و مرجع اصلی اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش است و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه هستند.

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس تصریح کرد: این آزمون سومین آزمونی است که بعد از تصویب قانون تسهیل برگزار می‌شود و در آزمون مذکور داوطلبان مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده در آزمون قبول یا مردود می‌شوند.

کد خبر 733532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.