با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده برخورد قضایی می‌شود

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخورد قضائی با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده گفت: اگر پیمانکاران در ساخت جاده‌ها تخلفی داشته باشند و گزارش این تخلفات به دادستانی استان داده شود یا مدیران مربوطه تخلفی داشته باشند، برخورد قضائی جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، مهدی شمس‌آبادی با اشاره به آخرین وضعیت استان سیستان و بلوچستان پس از بروز سیل و اقدامات دادگستری در این رابطه اظهار کرد: هم‌اکنون به همراه فرمانده قرارگاه شهید فولادی، مرحمتی معاون استاندار و عمادی دادستان چابهار در منطقه سیل‌زده حضور داشته و در حال بازدید از این مناطق و بررسی مشکلات مردم هستیم تا اقدامات و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به برخورد قضائی با تخلفات احتمالی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده افزود: اگر پیمانکاران در ساخت جاده‌ها تخلفی داشته باشند و گزارش این تخلفات به دادستانی استان داده شود، اگر مدیران مربوطه تخلفی داشته و در انجام امور محوله کوتاهی داشته باشند با این قصور احتمالی، برخورد قضائی جدی صورت می‌گیرد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اکنون اوضاع در مناطق سیل‌زده آرام است و سطح آب نیز فروکش کرده است، گفت: همه مسئولان استانی، گروه‌های جهادی و هلال‌احمر از استان‌های مختلف در منطقه هستند.

شمس‌آبادی بیان کرد: هم‌اکنون معاون عمرانی استاندار، مدیران ادارات راهداری و راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در مناطق سیل‌زده در حال تدبیر هستند تا با سدسازی و احداث بندهای محلی، جلوی بروز چنین مشکلاتی در این مناطق گرفته شود.

وی با تقدیر از گروه‌های جهادی حاضر در مناطق سیل‌زده اضافه کرد: سپاه با راه‌اندازی قرارگاه شهید فولادی، کمک‌های بسیاری به مردم این مناطق از جمله ارائه غذای گرم را در دستور کار خود قرار داده است، همچنین با ورود به مناطق و محلات سیل‌زده کمک زیادی به مردم کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 733519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.