راه‌اندازی تابلوی جایگزین مدار قدرت موتور اصلی خط تله‌سیژ ناژوان برای نخستین‌بار

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در مسیر قوانین و چارچوب‌های سازمان ملی استاندارد کشور، تابلوی جایگزین مدار قدرت راه‌انداز موتور اصلی خط تله‌سیژ ناژوان برای نخستین‌بار پس از تأسیس این مجموعه تفریحی راه‌اندازی شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستاورد جدید فنی در خط تله‌سیژ ناژوان اظهار کرد: مجموعه تله‌سیژ ناژوان به‌عنوان یکی از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در سال ۱۳۹۲ احداث شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، همچنین با توجه به گذشت نزدیک به ۱۰ سال از راه‌اندازی آن، ضرورت رسیدگی به سلامتی فنی و ایمنی آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تداوم بهره‌برداری بهینه و ایمن در سازه‌های فنی به ارتقا و پشتیبانی از عوامل مختلفی مرتبط است، در این راستا نسبت به راه‌اندازی تابلو جایگزین مدار قدرت راه‌انداز موتور اصلی (درایو یدک) خط تله‌سیژ ناژوان اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تاکید کرد: تابلوی جایگزین مدار قدرت راه‌انداز موتور اصلی می‌تواند در صورت بروز مشکل هنگام بهره‌برداری در حین عملکرد خط به یاری موتور اصلی آمده و از بروز خلل و موارد غیر مترقبه پیشگیری کند.

ساکت گفت: در این مجموعه با وجود فراهم‌سازی ظرفیت درایو یدک به هنگام تأسیس این مجموعه تفریحی، تاکنون با توجه به نبود تجهیزات لازم از آن بهره‌برداری نشده بود که با همت معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، شرکت معتبر بومی داخلی شناسایی و اقدامات تجهیز و راه‌اندازی آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: امروز می‌توان این خبر نویدبخش را اعلام کرد که مطابق با اصول ایمنی سازمان ملی استاندارد کشور و با همت همکاران فنی بومی شرکت و کشور، تابلو جایگزین مدار قدرت راه‌انداز موتور اصلی خط تله‌سیژ ناژوان برای نخستین‌بار پس از تأسیس این مجموعه فعال‌سازی شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در صورت بروز موارد احتمالی، این اقدام فنی موجب تداوم فعالیت خط و پایداری ارائه خدمات خواهد شد.

ساکت گفت: این نکته نیز لازم به تأکید است که شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اصول ایمنی و استاندارد و حرکت در مسیر ارتقای آن با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به گردشگران که همواره رسالت اصلی آن بوده است را با جدیت تمام دنبال می‌کند.

کد خبر 733476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.