شهادت سرباز نیروی انتظامی یاسوج در درگیری مسلحانه خانوادگی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شهادت یکی از سربازان نیروی انتظامی استان در درگیری مسلحانه خانوادگی در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد بامداد امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ خبر کشته شدن یک سرباز نیروی انتظامی در شهر یاسوج در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از کاربران تیراندازی را حوالی منزل مسکونی یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون عنوان می‌کردند.

ربط دادن کشته شدن این سرباز نیروی انتظامی به انتخابات بی‌ربط با زخمی شدن یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در یاسوج نبود و همین موضوع بیشتر به این حواشی دامن زد.

سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: بامداد امروز یک درگیری خانوادگی بین پدر و پسر رخ می‌دهد و اعضای خانواده از نیروی انتظامی درخواست کمک می‌کنند.

وی افزود: به محض ورود پلیس فرزند خانواده به پشت‌بام خانه می‌رود و با اسلحه گرم به طرف مأموران شلیک می‌کند که دو مأمور انتظامی زخمی و سرباز وظیفه هادی راستگو که راننده خودروی پلیس بوده است بر اثر شدت جراحات شهید می‌شود.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: این درگیری شخصی بوده و هیچ ربطی به مسائل انتخاباتی نداشته است.

به گزارش ایمنا، در درگیری دیگری که شامگاه دوشنبه، چهاردهم اسفند به وقوع پیوست، میثم روزستان، نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با سلاح سرد و گرم مورد حمله قرار گرفت که تاکنون ضارب یا ضاربان شناسایی و دستگیر نشده‌اند و حال عمومی مضروب نیز مطلوب گزارش شده است.

کد خبر 733437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.